Trudny Pacjent w medycynie cz II. Magdalena Szumska

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 42,00 zł 42.00
Cena netto: 40,00 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: B836-20673

Opis

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. V część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 


Więcej na stronie: www.TrudnyPacjent.pl

 


Opinie o książce:

Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowania nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwia leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki lekarskiej.

prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska

 

W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach… z naszego gabinetu! Gorąco polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.

dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz

 

Czytanie wciąga, wzbudza chęć dowiedzenia się, co będzie dalej. Autorka przekazuje wiedzę w sposób absolutnie stosowany (na przykładach!). Czyta się jednym tchem.

dr Jarosław Ciesielski

 

To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w życiu codziennym każdego lekarza. Trudny pacjent… pomoże każdemu lekarzowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i pozwoli je skorygować, a także – co niezwykle istotne – wskaże, jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz – pacjent.

dr n. med. Jakub Malinowski  

 

Autorka przedstawia tu w bardzo przystępny sposób, za pomocą konkretnych przykładów, jaki sposób rozmowy i  podejścia do drugiego człowieka, odróżnia zwykłych  lekarzy  od lekarzy, którzy odnoszą sukcesy na swoim polu zawodowym. Szacunek do drugiego człowieka, empatia i zrozumienie, które przewijają się niemal w każdym rozdziale tego „uniwersalnego kompendium wiedzy”, są kluczem  do wszelkich relacji międzyludzkich.

Agata Szymendera Coach Dziecięcy i Rodzicielski

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl