

Trudny Pacjent w medycynie cz II. Magdalena Szumska
Opis
To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. V część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.
Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...
To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem.
Więcej na stronie: www.TrudnyPacjent.pl
Opinie o książce:
Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowania nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwia leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki lekarskiej.
prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska
W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach… z naszego gabinetu! Gorąco polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.
dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz
Czytanie wciąga, wzbudza chęć dowiedzenia się, co będzie dalej. Autorka przekazuje wiedzę w sposób absolutnie stosowany (na przykładach!). Czyta się jednym tchem.
dr Jarosław Ciesielski
To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w życiu codziennym każdego lekarza. Trudny pacjent… pomoże każdemu lekarzowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i pozwoli je skorygować, a także – co niezwykle istotne – wskaże, jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz – pacjent.
dr n. med. Jakub Malinowski
Autorka przedstawia tu w bardzo przystępny sposób, za pomocą konkretnych przykładów, jaki sposób rozmowy i podejścia do drugiego człowieka, odróżnia zwykłych lekarzy od lekarzy, którzy odnoszą sukcesy na swoim polu zawodowym. Szacunek do drugiego człowieka, empatia i zrozumienie, które przewijają się niemal w każdym rozdziale tego „uniwersalnego kompendium wiedzy”, są kluczem do wszelkich relacji międzyludzkich.
Agata Szymendera Coach Dziecięcy i Rodzicielski