

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska
Opis
oprawa: miękka
format: A5
ilość stron: 133
ISBN: 978-83-928203-6-9
„Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.
Książka pokazuje swoją zawartością jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.
Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki.
Jeśli chcesz:
- poznać i wykorzystać przewagi rynkowe płynące z posiadania recepcji
- polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji
- wywrzeć pozytywny wpływ – psychologia pacjenta
- radzić sobie z trudnymi pacjentami, dziećmi, seniorami, nastolatkami, całymi rodzinami, pacjentami wymagającymi i kłótliwymi oraz rabatowymi
- korzystać z zasad Savoir Vivre’u
- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni
- sprawnie rozmawiać przez telefon
- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji
- pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji
Ta książka jest dla Ciebie!
Opinie o książce:
„Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Osobiście polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom jak i kadrze zarządzającej.”
mgr Karolina Bajerlein wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej
„Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji – rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej niż zrobiłby to lekarz.”
mgr Beata Marek
recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec
„Przykłady i jeszcze raz przykłady – to jest najlepsze w tej książce (…). Każdy z nas lubi, by wiedza była podawana konkretnie i mądrze, ’’normalnym” językiem – i ta książka tak właśnie jest napisana. Uważam, że sprawdzi się podczas rejestracji każdego pacjenta: ginekologicznego, pediatrycznego czy chirurgicznego.”
Anna Nowakowska
recepcjonistka i pielęgniarka
„Kiedyś myślałam, że nie muszę mieć recepcji w moim małym gabinecie. Dziś wiem, że to niemożliwe: prowadzić dobrą praktykę lekarską bez dobrej recepcji. Książka z pewnością nauczy dobrej pracy recepcyjnej. Polecam!”
lek. med. Iwona Nowak
właścicielka małego gabinetu lekarskiego