Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska

dr Magdalena Szumska
45
PLN
Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska
Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w:
48 godzin
Cena: 45,00 zł
Cena netto: 42,86 zł
szt.

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 133

ISBN: 978-83-928203-6-9

 

„Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.

Książka pokazuje swoją zawartością jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

 

Jeśli chcesz:

- poznać i wykorzystać przewagi rynkowe płynące z posiadania recepcji

- polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji

- wywrzeć pozytywny wpływ – psychologia pacjenta

- radzić sobie z trudnymi pacjentami, dziećmi, seniorami, nastolatkami, całymi rodzinami, pacjentami wymagającymi i kłótliwymi oraz rabatowymi

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni

- sprawnie rozmawiać przez telefon

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji

 

Ta książka jest dla Ciebie!

 

Opinie o książce:  

„Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Osobiście polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom jak i kadrze zarządzającej.”

                                                                                                          mgr Karolina Bajerlein wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej

 

„Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji – rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej niż zrobiłby to lekarz.”

                                                                                                          mgr Beata Marek
                                                           recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec
 

 

„Przykłady i jeszcze raz przykłady – to jest najlepsze w tej książce (…). Każdy z nas lubi, by wiedza była podawana konkretnie i mądrze, ’’normalnym” językiem – i ta książka tak właśnie jest napisana. Uważam, że sprawdzi się podczas rejestracji każdego pacjenta: ginekologicznego, pediatrycznego czy chirurgicznego.”

                                                                                                                      Anna Nowakowska
recepcjonistka i pielęgniarka

 

„Kiedyś myślałam, że nie muszę mieć recepcji w moim małym gabinecie. Dziś wiem, że to niemożliwe: prowadzić dobrą praktykę lekarską  bez dobrej recepcji. Książka z pewnością nauczy dobrej pracy recepcyjnej. Polecam!”

                                                                                                          lek. med. Iwona Nowak
właścicielka małego gabinetu lekarskiego 


 

 

 

 

Produkty powiązane

Medical Maestro Magazine prenumerata ROCZNA Medical Maestro Magazine prenumerata ROCZNA

Medical Maestro Magazine - od stycznia 2014 roku na rynku!

PRESTIŻOWY MAGAZYN LEKARSKI

PRENUMERATA ROCZNA z WYSYŁKĄ
4 numery kwartalnika

Redaktor Naczelna
dr Magdalena Szumska


ZARZĄDZANIE - MARKETING - MEDYCYNA - PRAWO - PSYCHOLOGIA - PASJE

Cena: 100,00 zł

Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska

Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym.

Podstawy dla asystentek, higienistek i recepcjonistek.

 Seria Vademecum, tom I
 

dla: personelu pomocniczego (higienistka, asystentka, technik, pielęgniarka, położna, fizjoterapeuta)

Cena: 33,00 zł

Trudny Pacjent w gabinecie stomatologicznym. Magdalena Szumska Trudny Pacjent w gabinecie stomatologicznym. Magdalena Szumska

Podręcznik to świetne doradztwo jak radzić sobie z trudnymi pacjentami na co dzień w gabinecie dentystycznym.

 

dla: lekarza i personelu pomocniczego 

Cena: 59,00 zł

Samodzielna praca z pacjentem. Magdalena Szumska Samodzielna praca z pacjentem. Magdalena Szumska

Samodzielna Praca z Pacjentem. 

Podręcznik dla asystentki lekarza. 

Seria Vademecum, tom II
 

dla: personelu pomocniczego (higienistka, asystentka, technik, pielęgniarka, położna, fizjoterapeuta)

Cena: 37,00 zł

Komplet 4 bajeczek o Kaczusiu. Magdalena Leśna Komplet 4 bajeczek o Kaczusiu. Magdalena Leśna

Komplet bajek o Kaczusiu dedykowanych najmłodszym w wieku 1,5-7  lat. Mają piękną grafikę i teksty dopasowane do słownika małego dziecka.
Zawierają po kilka bajeczek ( w tym bajeczki ’’dentystyczne”).


Cena: 39,20 zł

PAKIET 3 podręczników z serii Vademecum. Magdalena Szumska PAKIET 3 podręczników z serii Vademecum. Magdalena Szumska

Komplet 3 podręczników z serii Vademecum.

W zestawie: "Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Podstawy dla asystentek, higienistek i recepcjonistek", "Samodzielna praca z pacjentem. Podręcznik dla asystentki lekarza" oraz "Profesjonalna recepcja w usługach medycznych".

Cena: 115,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl