Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 65,00 zł 65.00
Cena netto: 61,90 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: 56C1-663D6

Opis

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 133

ISBN: 978-83-928203-6-9

 

„Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.

Książka pokazuje swoją zawartością jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

 

Jeśli chcesz:

- poznać i wykorzystać przewagi rynkowe płynące z posiadania recepcji

- polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji

- wywrzeć pozytywny wpływ – psychologia pacjenta

- radzić sobie z trudnymi pacjentami, dziećmi, seniorami, nastolatkami, całymi rodzinami, pacjentami wymagającymi i kłótliwymi oraz rabatowymi

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni

- sprawnie rozmawiać przez telefon

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji

 

Ta książka jest dla Ciebie!

 

Opinie o książce:  

„Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Osobiście polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom jak i kadrze zarządzającej.”

                                                                                                          mgr Karolina Bajerlein wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej

 

„Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji – rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej niż zrobiłby to lekarz.”

                                                                                                          mgr Beata Marek
                                                           recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec
 

 

„Przykłady i jeszcze raz przykłady – to jest najlepsze w tej książce (…). Każdy z nas lubi, by wiedza była podawana konkretnie i mądrze, ’’normalnym” językiem – i ta książka tak właśnie jest napisana. Uważam, że sprawdzi się podczas rejestracji każdego pacjenta: ginekologicznego, pediatrycznego czy chirurgicznego.”

                                                                                                                      Anna Nowakowska
recepcjonistka i pielęgniarka

 

„Kiedyś myślałam, że nie muszę mieć recepcji w moim małym gabinecie. Dziś wiem, że to niemożliwe: prowadzić dobrą praktykę lekarską  bez dobrej recepcji. Książka z pewnością nauczy dobrej pracy recepcyjnej. Polecam!”

                                                                                                          lek. med. Iwona Nowak
właścicielka małego gabinetu lekarskiego 


 

 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl