Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska

dr Magdalena Szumska
33
PLN
Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska
Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w:
48 godzin
Cena: 33,00 zł
Cena netto: 31,43 zł
szt.

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 120

ISBN: 978-83-928203-5-2


Podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków. Niezwykle pożyteczna zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla osób dopiero odkrywających arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.

 

Jeśli:

- chcesz poznać podstawy teorii komunikacji z pacjentem,

- nauczyć się jak wprowadzać w życie wiedzę, zdobytą w trakcie lektury,

- jeszcze lepiej i skuteczniej współpracować z personelem gabinetu,

- zdobyć jeszcze więcej zadowolonych pacjentów,

- zbudować przyjazną atmosferę pracy w gabinecie.

 

Ta książka jest dla Ciebie!

Jeśli jesteś lekarzem, zadbaj o to aby Twój personel pomocniczy miał pod ręką tę książkę.


Opinie o książce:

Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem i perfekcyjną znajomością tematyki przedstawia i przybliżą w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołów stomatologicznych, personelu recepcji, jak również i lekarzy dentystów.

      dr n. med. Marek Bladowski

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Magdalena Szumska jest już znana w środowisku z prac badawczych dotyczących stomatologii. Przedstawia nam kolejną, starannie przemyślaną pozycję po książce „Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym”. Pozycja poszerza wiedzę psychologiczną i przekłada na konkretne pozytywne zachowania w pracy gabinetu. Polecam zapoznanie się z tą książką każdemu, kto podejmuje pracę w zespole gabinetu stomatologicznego.

mgr Danuta Kaczmarska, st. higienistka stomatologiczna

Prezes Polskiego Towarzystwa Higienistek Stomatologicznych (PTHD)

Każdy z nas pracujący w gabinecie dentystycznym, bez względu na staż pracy znajdzie wiele znaczących i praktycznych informacji dla siebie. Przez te wszystkie lata brakowało takiego podręcznika. Vademecum, które trzymacie w ręku, jest napisane przystępnym językiem, czyta się lekko i z przyjemnością.

mgr Ilona Rowińska-Bojanowska

st. higienistka stomatologiczna, praktyk i wykładowca

Mało jest książek, które wprowadzają do zawodu. Tutaj pokazana jest praca z innej strony – komunikacji z pacjentem i lekarzem. Książka jest doskonałą lekturą dla tych, którzy pragną bardziej zrozumieć zachowania i postępowania innych. Autorka przedstawia zbiór sytuacji, jak i rozwiązań z których możemy skorzystać podczas pracy w gabinecie. Szczerze polecam! Uważam, że ta książka jest wyjątkowa!

mgr pedagogiki Barbara Sapigórska

asystentka w klinice ortodoncji i implantologii

 

 

 

 


Produkty powiązane

Medical Maestro Magazine prenumerata ROCZNA Medical Maestro Magazine prenumerata ROCZNA

Medical Maestro Magazine - od stycznia 2014 roku na rynku!

PRESTIŻOWY MAGAZYN LEKARSKI

PRENUMERATA ROCZNA z WYSYŁKĄ
4 numery kwartalnika

Redaktor Naczelna
dr Magdalena Szumska


ZARZĄDZANIE - MARKETING - MEDYCYNA - PRAWO - PSYCHOLOGIA - PASJE

Cena: 100,00 zł

Trudny Pacjent w gabinecie stomatologicznym. Magdalena Szumska Trudny Pacjent w gabinecie stomatologicznym. Magdalena Szumska

Podręcznik to świetne doradztwo jak radzić sobie z trudnymi pacjentami na co dzień w gabinecie dentystycznym.

 

dla: lekarza i personelu pomocniczego 

Cena: 59,00 zł

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska Profesjonalna recepcja w usługach medycznych. Magdalena Szumska

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych.

Podręcznik dla kadry zarządzającej wizytami pacjentów.

Seria Vademecum, tom III

 

dla: recepcjonistek, rejestratorek, właścicieli gabinetów

Cena: 45,00 zł

Samodzielna praca z pacjentem. Magdalena Szumska Samodzielna praca z pacjentem. Magdalena Szumska

Samodzielna Praca z Pacjentem. 

Podręcznik dla asystentki lekarza. 

Seria Vademecum, tom II
 

dla: personelu pomocniczego (higienistka, asystentka, technik, pielęgniarka, położna, fizjoterapeuta)

Cena: 37,00 zł

PAKIET 3 podręczników z serii Vademecum. Magdalena Szumska PAKIET 3 podręczników z serii Vademecum. Magdalena Szumska

Komplet 3 podręczników z serii Vademecum.

W zestawie: "Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Podstawy dla asystentek, higienistek i recepcjonistek", "Samodzielna praca z pacjentem. Podręcznik dla asystentki lekarza" oraz "Profesjonalna recepcja w usługach medycznych".

Cena: 115,00 zł

Komplet 4 bajeczek o Kaczusiu. Magdalena Leśna Komplet 4 bajeczek o Kaczusiu. Magdalena Leśna

Komplet bajek o Kaczusiu dedykowanych najmłodszym w wieku 1,5-7  lat. Mają piękną grafikę i teksty dopasowane do słownika małego dziecka.
Zawierają po kilka bajeczek ( w tym bajeczki ’’dentystyczne”).


Cena: 39,20 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl