Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym. Magdalena Szumska

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 65,00 zł 65.00
Cena netto: 61,90 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: FF6C-39959

Opis

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 120

ISBN: 978-83-928203-5-2

 

Podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków. Niezwykle pożyteczna zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla osób dopiero odkrywających arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.

 

Jeśli:

- chcesz poznać podstawy teorii komunikacji z pacjentem,

- nauczyć się jak wprowadzać w życie wiedzę, zdobytą w trakcie lektury,

- jeszcze lepiej i skuteczniej współpracować z personelem gabinetu,

- zdobyć jeszcze więcej zadowolonych pacjentów,

- zbudować przyjazną atmosferę pracy w gabinecie.

 

Ta książka jest dla Ciebie!

Jeśli jesteś lekarzem, zadbaj o to aby Twój personel pomocniczy miał pod ręką tę książkę.

 

Opinie o książce:

Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem i perfekcyjną znajomością tematyki przedstawia i przybliżą w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołów stomatologicznych, personelu recepcji, jak również i lekarzy dentystów.

      dr n. med. Marek Bladowski

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Magdalena Szumska jest już znana w środowisku z prac badawczych dotyczących stomatologii. Przedstawia nam kolejną, starannie przemyślaną pozycję po książce „Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym”. Pozycja poszerza wiedzę psychologiczną i przekłada na konkretne pozytywne zachowania w pracy gabinetu. Polecam zapoznanie się z tą książką każdemu, kto podejmuje pracę w zespole gabinetu stomatologicznego.

mgr Danuta Kaczmarska, st. higienistka stomatologiczna

Prezes Polskiego Towarzystwa Higienistek Stomatologicznych (PTHD)

Każdy z nas pracujący w gabinecie dentystycznym, bez względu na staż pracy znajdzie wiele znaczących i praktycznych informacji dla siebie. Przez te wszystkie lata brakowało takiego podręcznika. Vademecum, które trzymacie w ręku, jest napisane przystępnym językiem, czyta się lekko i z przyjemnością.

mgr Ilona Rowińska-Bojanowska

st. higienistka stomatologiczna, praktyk i wykładowca

Mało jest książek, które wprowadzają do zawodu. Tutaj pokazana jest praca z innej strony – komunikacji z pacjentem i lekarzem. Książka jest doskonałą lekturą dla tych, którzy pragną bardziej zrozumieć zachowania i postępowania innych. Autorka przedstawia zbiór sytuacji, jak i rozwiązań z których możemy skorzystać podczas pracy w gabinecie. Szczerze polecam! Uważam, że ta książka jest wyjątkowa!

mgr pedagogiki Barbara Sapigórska

asystentka w klinice ortodoncji i implantologii

 

 

 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl