

PAKIET 3 książki dla recepcji Magdalena Szumska
Opis
DOSKONAŁE PEŁNE KOMPENDIUM "RECEPCJA W MEDYCYNIE" - MUST HAVE!
Komplet 2 książek z serii Vademecum. W zestawie: "Profesjonalna recepcja w usługach medycznych", "Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej" oraz „KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet".
To IDEALNE kompendium wiedzy dla personelu pracującego z pacjentami oraz studentów, słuchaczy wszystkich kierunków medycznych. Podaje gotowe schematy postępowania z pacjentem oraz casy do bezpośredniej pracy w recepcji. Seria Vademecum została doceniona nie tylko przez szkoły medyczne, prywatne gabinety ale również przez biblioteki uniwersytetów medycznych i lekarzy cenionych i znanych gabinetów w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji, Włoch, Niemiec, Rosji i Ukrainy.
1. „Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji. Oprawa: miękka, format: A5, ilość stron: 133, ISBN: 978-83-928203-6-9
2. „Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy i zachowań każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego. Oprawa: miękka, format: A5,ilość stron: 136, ISBN: 978-83-938946-5-9
3.„KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet" jest książką o pacjencie, czyli KROKODYLU, który trafia na obcą dla niego planetę, czyli do GABINETU DENTYSTYCZNEGO.
Niekoniecznie pragnie tu być. Nie zawsze czuje się tu dobrze. Czasami jest wściekły lub zazdrosny o wygląd innych pacjentów. Nie mieści się w SZAFIE, czuje się w niej obco. Jest mu tu ciasno i źle.
Jak traktujesz KROKODYLA W SZAFIE? Hmm... On się znalazł na twojej planecie, jak tylko wszedł do SZAFY, twojego gainetu, wiesz o tym? Ugość go tak, aby nie powiedział nigdy, że trafił do jakiegoś dziwnego miejsca. Niech KROKODYL zobaczy w tobie KROKODYLA, a w twoim gabinecie przyjazne środowisko. Nie jakąś szafę, w której się nie mieści.
Oprawa: miękka, format: A5,ilość stron: 175, ISBN: 978-83-938946-8-0
Te książki są dla Ciebie!
Opinie o książkach:
„W wielu sytuacjach ważne jest pierwsze wrażenie u pacjenta. Jeśli trafi na uśmiech i profesjonalną osobę, to jest to pierwszy krok do sukcesu. Każdy przecież lubi być oczkiem w głowie i tym kimś wyjątkowym. Ja też.”
dr n. med. Krzysztof Kordel
Prezes Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, b. Rzecznik Praw Lekarza Naczelnej Izby Lekarskiej
„Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Osobiście polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom jak i kadrze zarządzającej.”
mgr Karolina Bajerlein wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej
„Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji – rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej niż zrobiłby to lekarz.”
mgr Beata Marek
recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec
„Do tej pory moje recepcjonistki wysyłałam na szkolenia. Teraz wiem, że książka daje więcej, dużo więcej. Dziękuję Wam za tę publikację. Jest genialna!”
lek. Maria Krawczyk właścicielka przychodni medycznej
„Znakomita książka, stanowiąca rzeczowy, a jednocześnie refleksyjny przegląd potrzeb, trudności i rozwiązań, które pojawiają się w przestrzeni gabinetu. Uświadamia, porządkuje, uwrażliwia na wartości, nie tylko w pracy recepcji, ale również służbie dla człowieka.”
mgr Paulina Osienicka
pyscholog
„Musisz przeczytać, jeśli pracujesz w recepcji. A jeżeli jesteś lekarzem, przecztyaj dwa razy. Twoja praktyka, twoje gabinety dopiero teraz będą dobrze zarządzane.”
mgr Piotr Mączyński
menedżer MEDICUS, wieloletni recepcjonista
„Pisząc tę książkę dałyśmy dziesiątkom tysięcy asystentko-recepcjonistek skuteczność w pracy z lekarzami i pacjentami. Dziś tobie dajemy właśnie wolność w myśleniu „potrafię to robić najlepiej, bezbłędnie, skutecznie”. Bije z książki serce i ciepło, tak samo jak z idealnego gabinetu w stronę pacjenta-klienta. Żeby nie był dla nas (ani my dla niego!) nigdy-przenigdy KROKODYLEM W SZAFIE”
słowo od autorek i wydawcy
„Na bazie wieloletnich doświadczeń z pracy w recepcjach gabinetów stomatologicznych opracowano schematy postępowania w relacjach z pacjentem i lekarzem. Zarówno sformułowane w tekście zalecenia, jak i przykłady mogą być niezwykle pomocne przy wprowadzaniu dobrych praktyk organizacyjnych w różnych placówkach stomatologicznych. Są one tym cenniejsze, że odwołują się do wieloletniego doświadczenia zawodowego Autorek.”
prof. SGH dr hab. Elżbieta Firlit, Zakład Socjologii IFSiSE, KES, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
„Krokodyl w szafie, a może pacjent w gabinecie? Trafnie złapana metafora. W pierwszej kolejności książkę otrzymała moja asystentko-recepcjonistka. W trakcie czytania zrobiła drzewko do umawiania, skopiowała tabelki zapisów i zabrała się za dłużników. Poustawiała inaczej wizyty w programie i zaczęła kontrolować mój czas pracy. Zapisy zgodne z efektem śnieżnej kuli - bo moja asystentko-recepcjonistka wprowadza zmiany, a ja-dentysta jestem bardzo zadowolony z efektów, które uzyskałem dzięki książce.”
lek. dent. Grzegorz Cybulski, współwłaściciel Stomatologia Cybulscy i EndoEconomicus,
dypl. hig. Marta Hylińska
„Książka jest zbiorem praktycznych porad dotyczących sposobów kompleksowego zarządzania sercem każdego gabinetu zwanego recepcją. Jak prowadzić recepcję tak, by w istotny sposób wpływała zarówno na wizerunek, jak i sprzedaż usług - na to pytanie Czytelnik znajdzie liczne odpowiedzi w tej książce. Z powodzeniem książka powinna znaleźć zastosowanie we wszystkich placówkach zajmujących się zdrowiem klienta.”
mgr Paulina Mechło, psycholog