Krokodyl w szafie czyli ułóż sobie gabinet

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 95,00 zł 95.00
Cena netto: 90,48 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: 56C1-663D6_20181102172400

Opis

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 175

ISBN: 978-83-938946-8-0

 

„KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet" jest książką o pacjencie, czyli KROKODYLU, który trafia na obcą dla niego planetę, czyli do GABINETU DENTYSTYCZNEGO.
Niekoniecznie pragnie tu być. Nie zawsze czuje się tu dobrze. Czasami jest wściekły lub zazdrosny o wygląd innych pacjentów. Nie mieści się w SZAFIE, czuje się w niej obco. Jest mu tu ciasno i źle.
Jak traktujesz KROKODYLA W SZAFIE? Hmm... On się znalazł na twojej planecie, jak tylko wszedł do SZAFY, twojego gainetu, wiesz o tym? Ugość go tak, aby nie powiedział nigdy, że trafił do jakiegoś dziwnego miejsca. Niech KROKODYL zobaczy w tobie KROKODYLA, a w twoim gabinecie przyjazne środowisko. Nie jakąś szafę, w której się nie mieści.

Krokodyl będzie się pojawiał w tej książce.
Lecz wszystko zacznie się od serca gabinetu,
czyli działań recepcyjnych.
Sercem każdego gabinetu jest recepcja.
Czy wiesz, jak działa?
Nie czekaj, przejdź do rozdziału numer 1

 

Ta książka jest dla Ciebie!

 

Opinie o książce:  

„Pisząc tę książkę dałyśmy dziesiątkom tysięcy asystentko-recepcjonistek skuteczność w pracy z lekarzami i pacjentami. Dziś tobie dajemy właśnie wolność w myśleniu „potrafię to robić najlepiej, bezbłędnie, skutecznie”. Bije z książki serce i ciepło, tak samo jak z idealnego gabinetu w stronę pacjenta-klienta. Żeby nie był dla nas (ani my dla niego!) nigdy-przenigdy KROKODYLEM W SZAFIE”

                                                                                                        słowo od autorek i wydawcy
 

„Na bazie wieloletnich doświadczeń z pracy w recepcjach gabinetów stomatologicznych opracowano schematy postępowania w relacjach z pacjentem i lekarzem. Zarówno sformułowane w tekście zalecenia, jak i przykłady mogą być niezwykle pomocne przy wprowadzaniu dobrych praktyk organizacyjnych w różnych placówkach stomatologicznych. Są one tym cenniejsze, że odwołują się do wieloletniego doświadczenia zawodowego Autorek.”

                                                                                                       prof. SGH dr hab. Elżbieta Firlit, Zakład Socjologii IFSiSE, KES, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

 

„Krokodyl w szafie, a może pacjent w gabinecie? Trafnie złapana metafora. W pierwszej kolejności książkę otrzymała moja asystentko-recepcjonistka. W trakcie czytania zrobiła drzewko do umawiania, skopiowała tabelki zapisów i zabrała się za dłużników. Poustawiała inaczej wizyty w programie i zaczęła kontrolować mój czas pracy. Zapisy zgodne z efektem śnieżnej kuli - bo moja asystentko-recepcjonistka wprowadza zmiany, a ja-dentysta jestem bardzo zadowolony z efektów, które uzyskałem dzięki książce.”

                                                                                                                  lek. dent. Grzegorz Cybulski, współwłaściciel Stomatologia Cybulscy i EndoEconomicus,
dypl. hig. Marta Hylińska

 

„Książka jest zbiorem praktycznych porad dotyczących sposobów kompleksowego zarządzania sercem każdego gabinetu zwanego recepcją. Jak prowadzić recepcję tak, by w istotny sposób wpływała zarówno na wizerunek, jak i sprzedaż usług - na to pytanie Czytelnik znajdzie liczne odpowiedzi w tej książce. Z powodzeniem książka powinna znaleźć zastosowanie we wszystkich placówkach zajmujących się zdrowiem klienta.”

                                                                                                          mgr Paulina Mechło, psycholog

 

 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl