

Krokodyl w szafie czyli ułóż sobie gabinet
Opis
oprawa: miękka
format: A5
ilość stron: 175
ISBN: 978-83-938946-8-0
„KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet" jest książką o pacjencie, czyli KROKODYLU, który trafia na obcą dla niego planetę, czyli do GABINETU DENTYSTYCZNEGO.
Niekoniecznie pragnie tu być. Nie zawsze czuje się tu dobrze. Czasami jest wściekły lub zazdrosny o wygląd innych pacjentów. Nie mieści się w SZAFIE, czuje się w niej obco. Jest mu tu ciasno i źle.
Jak traktujesz KROKODYLA W SZAFIE? Hmm... On się znalazł na twojej planecie, jak tylko wszedł do SZAFY, twojego gainetu, wiesz o tym? Ugość go tak, aby nie powiedział nigdy, że trafił do jakiegoś dziwnego miejsca. Niech KROKODYL zobaczy w tobie KROKODYLA, a w twoim gabinecie przyjazne środowisko. Nie jakąś szafę, w której się nie mieści.
Krokodyl będzie się pojawiał w tej książce.
Lecz wszystko zacznie się od serca gabinetu,
czyli działań recepcyjnych.
Sercem każdego gabinetu jest recepcja.
Czy wiesz, jak działa?
Nie czekaj, przejdź do rozdziału numer 1
Ta książka jest dla Ciebie!
Opinie o książce:
„Pisząc tę książkę dałyśmy dziesiątkom tysięcy asystentko-recepcjonistek skuteczność w pracy z lekarzami i pacjentami. Dziś tobie dajemy właśnie wolność w myśleniu „potrafię to robić najlepiej, bezbłędnie, skutecznie”. Bije z książki serce i ciepło, tak samo jak z idealnego gabinetu w stronę pacjenta-klienta. Żeby nie był dla nas (ani my dla niego!) nigdy-przenigdy KROKODYLEM W SZAFIE”
słowo od autorek i wydawcy
„Na bazie wieloletnich doświadczeń z pracy w recepcjach gabinetów stomatologicznych opracowano schematy postępowania w relacjach z pacjentem i lekarzem. Zarówno sformułowane w tekście zalecenia, jak i przykłady mogą być niezwykle pomocne przy wprowadzaniu dobrych praktyk organizacyjnych w różnych placówkach stomatologicznych. Są one tym cenniejsze, że odwołują się do wieloletniego doświadczenia zawodowego Autorek.”
prof. SGH dr hab. Elżbieta Firlit, Zakład Socjologii IFSiSE, KES, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
„Krokodyl w szafie, a może pacjent w gabinecie? Trafnie złapana metafora. W pierwszej kolejności książkę otrzymała moja asystentko-recepcjonistka. W trakcie czytania zrobiła drzewko do umawiania, skopiowała tabelki zapisów i zabrała się za dłużników. Poustawiała inaczej wizyty w programie i zaczęła kontrolować mój czas pracy. Zapisy zgodne z efektem śnieżnej kuli - bo moja asystentko-recepcjonistka wprowadza zmiany, a ja-dentysta jestem bardzo zadowolony z efektów, które uzyskałem dzięki książce.”
lek. dent. Grzegorz Cybulski, współwłaściciel Stomatologia Cybulscy i EndoEconomicus,
dypl. hig. Marta Hylińska
„Książka jest zbiorem praktycznych porad dotyczących sposobów kompleksowego zarządzania sercem każdego gabinetu zwanego recepcją. Jak prowadzić recepcję tak, by w istotny sposób wpływała zarówno na wizerunek, jak i sprzedaż usług - na to pytanie Czytelnik znajdzie liczne odpowiedzi w tej książce. Z powodzeniem książka powinna znaleźć zastosowanie we wszystkich placówkach zajmujących się zdrowiem klienta.”
mgr Paulina Mechło, psycholog