Doskonała recepcja w medycnie. Poziom wyżej. Magdalena Szumska, Marcin Szumski

Doskonała recepcja w medycynie Magdalena Szumska - front-02.jpg
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 45,00 zł 45.00
Cena netto: 42,86 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Wydawnictwo Kapitał Ludzki
Kod produktu: 56C1-663D6_20171102105620

Opis

oprawa: miękka

format: A5

ilość stron: 136

ISBN: 978-83-938946-5-9

 

„Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy i zachowań każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

Jeśli przeczytałaś/przeczytałeś i wdrożyłaś/wdrożyłeś skutecznie rozwiązania przedstawione w "Profesjonalnej recepcji w usługach medycznych" - czas na POZIOM WYŻEJ.

Jeśli chcesz:


- poznać najnowsze wypracowane i sprawdzone sposoby obsługi wymagającego pacjenta

- motywować pacjenta (wewnętrznie i zewnętrznie)

- dowiedzieć się jak profesjonalnie zarządzać i radzić sobie w nagłych przypadkach - 4 autorskie strategie gotowe do wdrożenia

- dowiedzieć się co to jest Księga jakości w medycynie i jak ją opracować, wdrożyć

- zdiagnozować błędy w profesjonalnej recepcji i je skutecznie wyeliminować

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni dzięki motywacji i automotywacji

- opisać stanowisko pracy i jak przygotować się do wdrożenia kolejnego pracownika

- wdrożyć nowego pracownika na stanowisko recepcjonistki / recepcjonisty

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- komunikować się z nowym lekarzem w gabinecie

- doskonale telefonicznie obsłużyć pacjenta - złota recepcja przez telefon.

 

Ta książka jest dla Ciebie!

 

Opinie o książce:  

„W wielu sytuacjach ważne jest pierwsze wrażenie u pacjenta. Jeśli trafi na uśmiech i profesjonalną osobę, to jest to pierwszy krok do sukcesu. Każdy przecież lubi być oczkiem w głowie i tym kimś wyjątkowym. Ja też.”

                                                                                                         dr n. med. Krzysztof Kordel
Prezes Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, b. Rzecznik Praw Lekarza Naczelnej Izby Lekarskiej

 

„Do tej pory moje recepcjonistki wysyłałam na szkolenia. Teraz wiem, że książka daje więcej, dużo więcej. Dziękuję Wam za tę publikację. Jest genialna!”

                                                                                                          lek. Maria Krawczyk właścicielka przychodni medycznej

 

„Znakomita książka, stanowiąca rzeczowy, a jednocześnie refleksyjny przegląd potrzeb, trudności i rozwiązań, które pojawiają się w przestrzeni gabinetu. Uświadamia, porządkuje, uwrażliwia na wartości, nie tylko w pracy recepcji, ale również służbie dla człowieka.”

                                                                                                                      mgr Paulina Osienicka
pyscholog

 

„Musisz przeczytać, jeśli pracujesz w recepcji. A jeżeli jesteś lekarzem, przecztyaj dwa razy. Twoja praktyka, twoje gabinety dopiero teraz będą dobrze zarządzane.”

                                                                                                          mgr Piotr Mączyński
menedżer MEDICUS, wieloletni recepcjonista


 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl